Mitt framtida jag

Jag måste verkligen få fart på min blogg igen. Har precis suttit och läst igenom alla mina gamla inlägg från i somras och det är verkligen kalaskul att läsa, man återminns en massa saker som man har glömt bort. Så för att jag sen ska kunna återminnas denna tiden just nu så måste jag skriva ner den. Alltså skriver jag inte för er och omvärlden, utan för mitt framtida jag.
Men jag säger som alla andra - efter studenten.
Eller åtminstone senare, när det är varmt och det börjar hända mer roliga saker för just nu verkar det som att alla har legat i ide de senaste 4 månaderna. Men med det vackra vädret vi har haft de senaste dagarna så verkar folk också krypa fram från var de nu har gömt sig någonstans...
Så även jag, och då kommer det mer flitiga blogginlägg. Förhoppninsgvis.

Det var bland annat kul att läsa i detta inlägget att jag förutspådde detta året som det bästa någonsin, vilket det även varit! 3:an har varit the time of my life så att säga! Eller åtminstone än så länge i mitt 17 år och 10,5 månader långa liv.

Kommentarer
Postat av: Anonym

the time of my life va sommaren 07 med dig :)

2009-04-22 @ 18:09:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0