Afrodans

Är hemma från afrodansen och har precis satt i mig två morotsmackor (ni måste prova morotsbröd, underbart gott!!). Jag verkligen älskade afrondansen, kalaskul! Jag har testat det tidigare på F&S men här (nautilus) var det nästintill ÄNNU roligare! Riktigt riktigt roligt, så det kan jag rekomendera!
Efteråt när jag traskade till bussen så slog det mig hur otroligt mycket jag älskar träning. Det är så himla kul och det finns ju så mycket att välja på! Förstår inte människor som lever utan träning, jag känner nästintill aldrig det som ett tråkigt "tvång" utan istället som något roligt som jag blir glad och känner att jag mår bra av!
Jag tror problemet med träning för många är att de inte hittat det som passar just dem. Jag menar, skulle jag tvingats träna fotboll 5 dagar i veckan för att hålla hälsan och figuren så hade jag hatat varenda dag och förmodligen hittat på anledningar åt mig själv för att slippa. Men hittar man något som man tycker är riktigt roligt så går det mycket lättare! Variation är givetvis också en viktig faktor. Jag hade aldrig orkat träna exakt samma gympa pass vareviga dag, det hade blivit dötjatigt.

Åja, jag kan som sagt rekommendera afrodans!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0