Alla hjärtans dag

Idag är det inget mindre än alla hjärtans dag. Jag tycker det är lite överskattat. Jag menar, kan man inte visa uppskattning vilken dag som helst, måste vi ha en speciell dag för att göra det? Jag gillar mer när det är spontant, det känns mer äkta.
Men trots det så kan jag inte låta bli att tycka dagen är mysig! :)

Jag har även fått paket av mamma, detta fanns i:

En ny hjärt-tesil (eftersom min andra gick sönder)
 och decilitermått som ser ut som hjärtan.
Perfekt när jag ska baka! :)

Resten av dagen blir det:
- Träning.
- Baka kärleksmums (en tradition jag har på alla hjärtans dag)
- Thaiboxning med BASEN. Kan vara passande med lite våld på kärlekens dag.

Kommentarer
Postat av: frida

var kan man köpa det?:):) snälla svara:)

2009-02-16 @ 10:26:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0