Beredd på vår

Jag kände att jag var tvungen att göra lite nya inköp idag. Känns som en evighet sen jag handlade kläder sist, vilket har märkts både i min garderob samt på mitt bankkonto! Så idag tog jag tag i saken och gjorde lite vårshopping :)
Nästa vecka planerar jag att åka till Malmö och införskaffa både vårskor och vårjacka. Det gäller att vara beredd när snön försvinner (om den någonsin gör det vill säga!).

Jag handlade även en alla-hjärtans-dag present till ingen mindre än min mamma! När jag nästan hade gett upp och bestämt mig för att hon skulle bli tvungen att vara utan present så hittade jag en toppensöt kjol med rosor på! Hoppas hon gillar den! (och att hon inte läser min blogg.)

Nu ska jag dricka te! Mmmm.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0