Fredagsschema

Nu har jag precis suttit och skrivit ett schema inför morgondagen, jag planera att vara ambitös. Lyssna bara här: 

08.10 - Morgonpromenad med mamma för att piggna till. Hon påstår även att jag pluggar bättre ifall jag fått frisk luft.
08.50 - Frukost, havregrynsgröt och te.
09.10 - Lära mig mina engelska glosor och läsa en text av James Joyes som vi har i läxa till nästa vecka. Även börja plugga på engelska provet. (Har jag nämnt att engelska C är en någorlunda krävande kurs?)
10.30 - Träna en runda på gymmet för att klarna upp hjärnan lite!
12.00 - Efter en skön dusch så är det dags att ta itu med svenskaläxan. Lära mig allt som går att veta om stilfigurer. Även klämma in lite tid till att meditera om jag hinner (har nämligen det i religionsläxa).
14.00 - MAT! Kommer förmodligen vara döhungrig. Då ska jag belöna mig själv med en smarrig omelett!
15.00 - Om det finns någon ork kvar så ska jag skriva en engelska uppsats inför chambridge (ungefär som högskoleprovet på eng).
16.00 - Snabb repetation av dagens arbete.

Om jag följer detta schemat så ska jag ge mig själv en rejäl klapp på axeln. Samt kräva en extra belöningspuss av Vilhelm som kommer hit sen! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0