IKEA

Jag höll mitt schema och studerade flitigt hela dagen igår. Riktigt skönt att känna att jag fick lite gjort.
Kvällen spenderades med min FP (fantastiska pojkvän.)

Idag har jag varit på IKEA med mina föräldrar. Äntligen. Jag har tjatat i 2 månader på att vi skulle åka dit och nu hade de förmodligen sår i öronen. Det resulterade åtminstone i en hel del bra saker som förmodligen ska ge ett lyft till mitt rum. Det får bli ett litet projekt under lovet!
Fick även 4 nya tesilar inhandlat (galet att 1 tesil kostar 5 kr på IKEA när den kostar 30 kr på ICA).

Nu är jag hemma och är urladdade av alla shopping. Ska äta lite god mat för att få upp energin! För sen blir det tjejkväll med BASEN. Vi ska kolla på Melodifestivalen, även om jag hatar det och tycker att det är Sveriges pinsammaste program.
 Men, vad gör man inte för basen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0