It feels like forever

Jag trodde att det gick mot varmare tider, vita-tygskors-tider och solglasögons-tider. Men tji fick jag, för det gjorde det tydligen inte! För nu är vi här igen, snö ute och minusgrader i skolan. När jag kom hem idag så var jag genomfrusen, och trött. Man blir så trött när kroppen jobbar på fullt för att hålla varmen uppe (att jag sen är en väldigt frusen person och överkänslig mot kyla gör väl sin del också!) Men igår kväll när jag kom hem så hade mamma bakat de godaste kakorna jag någonsin ätit, kanelbullar samt släta bullar. Åh, så goda. Så några sådana och två stora koppar varmt te har förbrukats under tiden jag myst framför O.C i någon timme. Men nu ska jag ruska upp mig och städa mitt rum.

Ikväll blir det Afrodans på Nautilus i stan med Anna. Det ska bli spännande!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0