Kärlek, MUMS!



Idag har jag som sagt bakat kärleksmums, vilket jag gör varenda år på alla hjärtans dag! Det konstiga är att jag nästan tycker det är roligare att baka dem än att sen äta dem, vilket verkligen är konstigt då jag är ett riktigt kakmonster. Jag har som rekord att ha ätit 13 kärleksmums på en och samma dag. Men för dagen så är jag endast uppe i 2. Men, dagen är inte slut än.

Ikväll är det som sagt Thai-boxning med BASEN, vilket ska bli spännande! Dock är det nog inte sporten i sig som lockar damerna så värst mycket, utan mer de svettiga och muskulösa männen som utövar den. Muskler är dock inte riktigt min grej, jag är mer för långa och smala á la Vilhelm Pihl. Men jag får göra ett undantag ikväll för flickornas skull, vad gör man inte för basen liksom?

Kommentarer
Postat av: N

Tror att du menar muskulösa*... ;)

2009-02-15 @ 16:47:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0