Less is more

Igår ägnade jag kvällen till att fixa och trixa på mitt rum. Satte upp en hylla, sorterade och slängde en del. Jag är sådan att när det kommer till inredning så lever jag för uttrycket "Less is more". Jag tycker att det inte finns något som förstör ett rum så som för mycket möbler gör. Detta resulterade i att det faktiskt ekar lite på mitt rum nu. Men snyggt blev det åtminstone!!

Idag har jag även varit på second hand och fyndat ett litet 50-tals träbord. Har nämligen precis klickat hem en ny telefon (lite antik touch, kanonsnygg!) så behövde ett bord där den kan stå! Det kommer bli utläckert.
Där efter fattas bara en växt som kan stå och fylla upp det ena hörnet som numera ekar tomt.

Aja, nu ska jag baka scones för vi ska äta grönsakssoppa! Gud vad gott det ska bli. Mums.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0