Män som hatar kvinnor

Boken "Män som hatar kvinnor" av Stieg Larsson har blivit mycket omtalad, dels för att han dog innan den hann släppas men kanske dels även för att den är strålande. Svaret vet jag inte, då jag inte har läst den.
Men filmatiseringen av boken har premäir på bio den 27 februari och jag funderar på att gå och se den. Det måste ju finnas anledningar till att den är omtalad och värd att göra en film utav, plus att mina mamma säger att den är bra.
Ska nog dock läsa boken först, det är alltid lika kul att se filmen av en bok man läst när man kan sitta där och leka besserwiesser och påpeka allt som de missat att ta med!

Så den har jag precis varit och lånat. Får bli att läsa den i helgen kanske?

Kommentarer
Postat av: josefin pettersson mp3b

eller kan du göra det på bussen på fredeag!

2009-02-04 @ 14:22:31
Postat av: J

Jag har läst alla tre av Stieg Larsson. Och jag säger bara, dem som inte läst dem har missat något! Bra intiativ av dig att börja läsa dem :)

2009-02-05 @ 02:10:36
URL: http://johannacathrine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0