Malmö

Idag vaknade jag som väntat upp med träningsvärk i ryggen efter afron igår. Men det är det värt, för det var riktigt roligt! Dessutom är det sällan jag har träningsvärk så det var till och med ganska skönt, på något konstigt sätt! :)

Resten av dagen har jag spenderat på Malmös gator tillsammans med min mamma. Åt supergod mat på Jensen´s Bufhus och fikade på ett urmysigt gammeldags café. Blev dock inte så mycket shopping (vilket min plånbok var glad över, den var nämligen lite nervös på väg dit.) Men jag fick åtminstone ett par nya svarta chinos, ett par sandaler och en ny plånbok ihandlat. Allt på Monki. Bilder på detta kommer senare.

Nu ska jag dricka varm choklad. Det är riktigt varm-choklad-mjölks-väder ute nu. Kallt och ruggit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0