That's why I love you

Tänkte köra en uppdatering av min helg. Följande har hänt:

Fredagen bjöd på en mysig hemmakväll då jag bland annat bakade kanelbullar, pratade i telefon och fick lite läxa undanröjt. På natten dök det upp en lång och lite småberusad man i mitt hus, han är den sötaste jag vet. 
Lördagen gick åt till att bara älska honom. Det kräver en del tid, och det är värt det. 

På kvällen blev det tjejfest hos Hannah, som fyllde år för någon vecka sen! Trevligt :) Även BASEN kom på besök en runda. Vilket alltid är fantastiskt roligt. 
På natten när basen var ute på biltur så började det snöa väldans mycket och det visade sig idag. Dock är Kristianstad dåligt (jämfört med tollarp som har massor av snö) så det gick inte att bygga någon snögubbe, fick istället bli en ytterst vacker snölykta! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0