Vår, strålande vår

Åh, vilket underbart väder det har varit idag! Nästan så att man börjar känna ett litet hopp om vår, för idag har det varit riktigt vårväder med skinande sol och frisk vind!

Så när jag skulle cykla bort till gymmet och träna så tänkte jag att var en idiot som skulle låsa in mig på ett gym för att springa på en dum maskin, så jag cyklade hem igen och bytte om till löparskorna. Gav mig ut på den första löparrundan i år, tillsammans med min nya ipod Maja. Och det var så galet skönt!! Helt enkelt underbart att springa när man kände solen som sken! Hoppas att detta vädret håller i sig, framförallt nästa vecka när det är lov!

Jag blev till och med så påverkad av vårvärdet att jag bad mamma tvätta mina vita tygskor. Innerst inne finns det ett hopp om att kunna använda dem snart..


Kommentarer
Postat av: Mik

Maggan & Maja. vad sött :)

2009-02-08 @ 19:00:21
URL: http://mhagstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0