Det spelar ingen roll om du håller hårt

Oj, vilken topphelg! Ännu bättre är att den inte är slut än eftersom vi har studiedag imorgon! Underbart!

Fredag & Lördag gick åt till Vilhelm. Vi var väldigt flitiga och lyckades bygga mitt nya tv-bord som har stått på mitt rum i 4 veckor och väntat på att någon ska sätta ihop det. Så det gjorde vi. Och det blev störtsnyggt, jag är så nöjd! Det blev ett riktigt lyft till mitt rum!
Därefter var vi hungriga så vi bestämde oss för att äta. Efter många om och men så kom vi fram till att det blev bäst om vi bara hittade på lite istället för att följa ett recept. Så vi slog ihop våra smarta hjärnor och tog lite av vad båda var sugna på, och det visade sig bli helt suveränt! En riktigt lyckad middag! Är inte vi det bästa teamet som finns eller vad?

Resterande tid av lördagskvällen spenderade jag med Tess & Alex. På Krisitanstads nattcafé. En kul idé med ett café som har öppet på natten!

Ikväll blir det räk-middag med Tess & Nath och därefter bilgömme med Alex & Eken! Kulkul :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0