Heat of the moment

Tänkte även dela med mig av ett BAS-citat, för de är alltid lika roliga!

Jag, Mik och Nathalie sitter och fikar när det hörs ljud och lyser lite inne hos vår granne.

Nathalie - Det är nog bara smällare.
Magdalena - Ja, folk smäller ju raketer hela tiden. I torsdags var det några som smällde en hel tårta utanför vårt hus.
Mikaela - Lönt? Vilket slöseri, det kostar ju typ 600 spänn?
Nathalie - Amen va, nej! Du kan ju få en billig tårta för typ 30 kronor. Prinsess, eller sån svart.. schwarzwald?


Här är ett tydligt bevis på att det inte lönar sig att gå NV :)


Kommentarer
Postat av: Therese

härligt Nathalie :)

2009-01-04 @ 15:57:27
URL: http://tessother.blogg.se/
Postat av: NATHALIE

Om du lagt till min kommentar som kom lite senare hade nog inte folk tyckt kommentaren var lika konstig. Hmpf!

2009-01-04 @ 18:07:35
Postat av: Mik

hahahah det var allt till skämt jag behöver för att överleva denna vintern. tack nathalie ;)

2009-01-06 @ 22:19:20
URL: http://mhagstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0