I don't love you anymore

Ikväll ska jag besöka välgörenhetskonserten som Mik & Tess samt Dennis & Måns har arbetat med som projektarbete nu i trean. Den äger rum 19.00 i konserthuset, komkom!
Jag & Nathalie ska gå dit lite tidigare, eftersom jag ska leka kändisfotograf och fota folket när de kommer gåendes på röda matten och sen även själva föreställningen.

Men först så ska jag ut på en löprunda! Det var ett tag sen nu så det är dags. Börjar ju gå mot bättre tider så snart kan man ut och springa varje vecka. Är annars inte så förtjust i att springa på vintern men idag när jag inte har tid til något längre träningspass så passar en löprunda perfekt! Springer jag riktigt snabbt så kanske jag till och med hinner med en kopp te innan det är dags att bege mig!

Ses ikväll?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0