I fell inlove with a voice

Idag fick jag alla rätt (utom ett) på engelska quizet vi gjorde i skolan, vilket är en stor händelse i mitt liv eftersom jag har gjort sådana quiz varje vecka sen 8:an och aldrig haft mindre än 3 fel och det vanligast förekommande är att jag har 7 fel (av 12 möjliga). Inte pågrund av min dåliga engelska utan för att jag är så dålig på att hänga med i nyheterna om vad som händer i vår värld. Men idag, idag hade jag (nästan) alla rätt och är mer än nöjd med mig själv! :)

Ikväll ska jag äta räkor & titta på sex and the city. En mysig fredag kväll med andra ord!

Kommentarer
Postat av: Therese

Idag fick jag alla rätt (utom ett)? Då fick du ju inte alla rätt och kan på så sätt inte skriva det ;) haha



Räkor är lika fint som att vi dricker fint vin :)

2009-01-16 @ 23:47:55
URL: http://tessother.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0