If it can be lost

Igår var jag och min FP på bio och såg Benjamin Buttons otroliga liv. En mycket spännande och annorlunda story då den handlar om en man som födds fysiskt sett 80 år gammal och sen istället för att åldras blir yngre och yngre. som sagt en mycket spännande berättelse, åtminstone om de hade kortat ner den 1 timme. 2 timmar och 46 minuter var lite länge då den stundtals blev tjatig och scenerar något utdragna. Så:

+ För annorlunda berättelse och ett grymt skickligt jobb med sminket! 
- För lång handling samt smått konstigt slut.
Jag ger den 3 popcorn utav 5 möjliga!


Idag har jag ätit 3 semlor, kramat sönder Vilhelm samt badat badkar.
Och förresten, för er som inte förstod vad FP stod för så är det en förkortning av Fantastiska Pojkvän! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0