If it can be lost

Jag har kommit fram till hur mycket som händer denna våren. Första och främst ska jag skriva in mig på körskola, min kära vän Nathalie ska fylla 18, jag ska fylla 18, jag ska bli faster, jag ska förhoppningsvis ta körkort, jag ska göra alla förberedelser inför studenten (och det är en lång lista!), jag ska söka till högskolan och sist men absolut inte minst så ska  jag ta STUDENTEN!! :)
Redan nu på förväg så förutser jag att detta kommer bli den bästa våren någonsin. Och jag som inte ens brukar gilla våren särskilt mycket, det brukar nämligen lukta lite.. vår-aktigt.



På tal om vår så tyckte jag att denna bilden får förra årets senare (och bättre) del av våren passade bra. Jag gillar den.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0