It's all about you

En lång dag detta. Skola fram till halv 12 men eftersom jag ska vara med på ettornas föräldramöte ikväll så kan jag lika bra stanna istan istället för att åka hem. Har trots allt en hel del att göra. Som att jobba på min restaurang idé (vi ska designa inredning, meny och logga till en egenpåhittad restaurang), jobba med mitt projektarbete, möte med min mentor och till sist några ärenden på stan.
Har även övertygat Tess & Mik till att fika med mig senare, behöver ha något att äta för att hålla mitt goda humör uppe till ikväll när jag ska möta de läskiga föräldrarna.
Javisst ja, ni kanske undrar varför jag ska vara på ett föräldramöte? Jag ska nämligen prata lite om min inriktning, varför jag valt den och hur galet roligt jag tycker att det är! Men jag kanske ska ljuga och säga att det är pisstråkigt, så att ingen väljer det så att jag sen i framtiden har mindre folk att slåss med i reklambranschen? Det är helt klart en tanke som tåls att tänkas på.

Här är två bilder på min restaurang, kalaskul att rita inredning. Nästan som att spela sims, men med mer valmöjligeter! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0