No more champagne, and the fireworks are through

Tänkte bjuda på lite bilder från nyårsmiddag igår! :)


Vår väldigt fint dukade bord (bra jobbat Tess!) och vår jättegoda förrätt!


Jag och Therese, uppklädda från topp till tå!


Så var även Mikaela och Nathalie!



Vår utsökta huvudrätt! Jag blir hungrig bara av att titta på bilderna!


Därefter var det min tur att diska, därav det tomtegröna förklädet. Jag fann detta förvånandsvärt underhållande!



Så även Mickey! Sen slutade vi ta bilder, för vem orkar egentligen koncentrera sig på att vara papparazzi när man är på nyårsfest? Svar: Ingen av oss.


Och till sist måste jag säga att jag hoppas att 2009 blir ett lika bra år som 2008. För hitintills, i mitt liv, så är 2008 det absolut bästa året! Våren var lite segstartad, men sommaren helt olsagbar! Även hösten och vinter har varit en enda dans på rosor! Gå tredje året i gymnasiet med världens bästa vänner och världens bästa pojkvän, kan det bli bättre? Den som lever får se! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0