I'll do anything for you

Jag ska köra en lite genomgång över min helg tänkte jag (för ni dör säkert av nyfikenhet att få veta!)


I fredags hade BASEN en tekväll hemma hos mig (eftersom mitt utbud inte är att leka med, jag skulle kunna konkurrera ut the spice tree!) Kvällen till ära så hade jag även bakat en hjärtformad chokladkaka! :)  förutom detta så var kvällen givetvis kalaskul, som alltid!


Lördagen gick åt till att gå upp tidigt (tidigt och tidigt, klockan 10. Man blir så lat när man har långledigt) för att gympa. Därefter bakade jag och mamma släta bullar vilket var spännande då ingen av oss någonsin gjort det förr. Men jag blev jättenöjd med resultatet, suverräna bullar!! :)
Därefter kom Nathalie och sen även Mik hit, så blev det en klockren filmkväll! 3 filmer och 2 te-pauser innan vi till sist somnade klockan 4!

Nu har flickorna precis gett sig hemåt och jag ska äta middag med min mormor & morfar som precis anlände! Kan bli gott, jag är trots allt lite småhungrig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0