Dancing in the moonlight

Igår så var jag på opera i Malmö med familjen Pihl, min såkallade opera-debut så det var väldigt spännande. Visade sig även var mycket trevligt, helt klart en större upplevelse än att gå på vanlig vardaglig biograf. Och tack vare att en av snubbarna tappade rösten och inte kunde sjunga utan bara fick mima så fick alla fribiljetter till annan valfri opera under året. Tack för det Bengt (som den stumme mannen visade sig heta)!

Idag har jag och Vilhelm firat att det är skola imorgon. Det har vi gjort genom att spela schack och titta på Anders & Måns. Jag såg nog tidernas roligaste Anders & Måns avsnitt idag, samt tidernas fulaste hund.

Men nu ska jag lägga mig i min säng och läsa en bok. Imorgon ska jag äntligen tillbaka till C4, jag saknar nästan det där konstiga stället :)

Sov gott, pussiluss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0