I'm yours to keep if you want to

Konserten igår var kalasbra! Alla som inte var där gick sannerligen miste om någonting stort. Mycket cred till Mik & Tess som dansade dunderbra trots diverse olycker. Cred även till Dennis och Måns, samt resten av gänget som uppträdde.

Idag vaknade jag på det absolut bästa sättet i hela världen, nämligen tillsammans med Vilhelm :)!
Resten av dagen bjöd på House of Bagels mat på lunchen tillsammans med Josefin, underbart gott! Jag tröttnar aldrig.
Kände även att jag gjort framsteg på Foto-lektionen idag, ligger inte längre lika mycket efter som tidigare och fick till några riktigt bra foton! Jag är nöjd.
Fick till och med lite tid över till att pynta min foto-pärm. Vilket visade sig vara riktig roligt, jag gillar att klippa (eller som i detta fallt: riva) & klistra.

 
Jag kom att tänka på hur pyssliga alla kidnappare måste vara. Dem skriver ju alltid sina hotbrev med hjälp av sådana här utrivna bokstäver. Och det är minsann inte så lätt som man tror, det tar sin lilla tid att först sitta och leta upp bokstäverna och sen riva ut de och klistra upp.
Så om det är någon kidnappare där ute i cybervärlden som ska pyssla ihop ett hotbrev och vill ha hjälp, så är det bara att höra av er! (för som ni ser är jag en hajjare på det!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0