En fredagkväll med BASEN


Igårkväll kom BASEN på besök hem till mig, eller ja åtminstone 75% av den, den andra 25% hade fullt upp med annat.
Så då ställde vi till med en liten fin fredagsmiddag.




- Spenatsoppa med scones och kokta ägg. Helt klart över förväntan, supergott!!






Efter maten badade vi bubbelpool och när vi var skrynkliga som russin så virade vi in oss i morgonrockar och gjorde oss beredda på efterrätten.




Som bestod av choklad-fundé. Alltså massor med frukt som vi sen satt och doppade i choklad medan vi pratade om stora saker.

Toppen middag med andra ord. BASEN borde satsa på en karriär som kockar?

Kommentarer
Postat av: Therese

Det borde vi verkligen! ;) Förresten så undrar jag hur det smakar om man doppar frukt i frukt? ;)

2009-03-07 @ 12:12:40
URL: http://tessother.blogg.se/
Postat av: Maria

Hej Magda!



Jag är en liten smygläsare till dig och din mysblogg faktiskt :) Tycker att du alltid har så fina bilder och jag är övertygad om att det såklart finns en del talang bakom dessa foton ;) men även en bra kamera kanske?? Så vad har du för någon kamera undrar då jag?



Ha det super! Kram Maria (och om du undrar vilken Maria så är det Emils storasyster, Nathalies granne you know!)

2009-03-08 @ 15:30:54
Postat av: nennadh

sjukt lång nästa på den mörkhåriga tjejen

2009-03-20 @ 19:15:09
Postat av: nennadh

näsa menar jag

2009-03-21 @ 17:22:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0