Shoppingsug x1000

Har suttit och kikat efter en vit studentklänning i cirka en timme nu. Men allt jag lyckats med är att hitta ett dussin superfina klänningar (men som dock inte är studentmaterial) och att ha ökat min shoppingsug till max!

Den jag fastnade för allra mest var den dundersöta klänning från ASOS. Jag.vill.ha.den.
Jag är öppen för förslag från folk som vill köpa den till mig.


Annars fastnade jag som vanligt rätt mycket för blommigt. Jag vet inte vad det är med mig och blommor. Jag bara gillar dem. Dessa två här under är från Forever21 och Nelly.


Kommentarer
Postat av: achie

Men blommor är u n d e r b a r a :)<3

2009-03-09 @ 21:35:18
URL: http://achie.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0